Jak nakupovat
Výběr zboží
- kliknutím se přidá zboží do nákupního košíku (výběr položky/rozměru/varianty produktu a množství)
- nákupní košík, obsah je možné kdykoliv shlédnout - úprava/změna počtu kusů - lze provést v nákupním košíku přepsáním počtu kusů a následně kliknutím na ikonu přepočítat
Doručení a způsoby platby
Při objednávce nad 1.500,- je doprava zdarma!
1) Na dobírku
Vybrané zboží bude zasláno na adresu příjemce, zákazník zaplatí kupní cenu při převzetí zboží.
- PPL – doprava po České republice za 120 Kč + 20 Kč dobírka (doporučujeme - rychlost, spolehlivost, dovoz až k vám domů)
2) Předem – bankovní převod
Platbu zašlete předem na náš bankovní účet:
2500410419/2010
- PPL – doprava po ČR za 120 Kč
- ČESKÁ POŠTA - doprava po ČR za 230 Kč
3) Osobní odběr
Tento způsob odběru jsme bohužel nuceni zrušit. Děkujeme tímto panu Babišovi a omlouváme se za něj našim klientům, kteří byli zvyklí si pro zboží chodit k nám na sklad.
Objednávka
Každý kupující obdrží na email potvzení objednávky, včetně její rekapitulace.
Expedice:
Zboží označené jako skladem je expedováno zpravidla do 5-7 pracovních dnů. Ve většině ostatních případů je zboží předáno dopravci max. mezi 1-2 týdny.
Popis služby PPL
Výhody
- Doručení následující den po odeslání.
- Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti.
- Standardní doručení v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení je zanecháno oznámení a zaroveň se PPL pokusí balík doručit ještě jednou následující pracovní den.
- Večerní doručení ve vybraných městech.
- Možnost sledování zásilky on-line.
Reklamace škod vzniklých dopravou zásilky
- Pří předání balíku zkontrolujte, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Není nutné ihned kontrolovat obsah zásilky. Pokud závady zjistíte, oznamte to okamžitě písemně doručovateli (při předání).
- Pokud poškození zjistíte až po otevření balíku, oznamte to doručovateli bez odkladu, nejpozději však do 3 pracovních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena, a vyžádejte si sepsání zápisu o škodě.
- Zásilku nechte v takovém stavu, v jakém dorazila, včetně použitého obalu.
- Kontaktuje nás, budeme se Vám snažit pomoci.
Převzato ze stránek (článek 9) PPL, s.r.o.